Recent Posts

    קולין פאוול : הרב יצחק דוד גרוסמן - מפעלות הרב גרוסמן - 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה.

    מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. עמוד חדשות עולם של ישראל היום: 1 day ago · שר החוץ של ארהב לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84. פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה.

    עמוד חדשות עולם של ישראל היום: רחו×' נתן אל×'×– ×'מ×'ואות חיפ×
    רחו×' נתן אל×'×– ×'מ×'ואות חיפ×" | ×—×™ פ×" - ×—×"שות חיפ×" from neo.haipo.co.il
    1 day ago · מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר קולין פאוול הלך לעולמו בגיל 84 מנגיף הקורונה. פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה. היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. 1 day ago · קולין פאוול, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו היום (ראשון) מנגיף הקורונה כשהוא בן 84. Sep 18, 2021 · ערוץ 7 > בעולם האנדרטה שמזעזעת את האמריקאים 660 אלף דגלים לבנים הוצבו בפארק הלאומי בוושינגטון, על מנת להציג לאזרחי ארהב את מספר המתים ממגפת הקורונה. 1 day ago · שר החוץ של ארהב לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84. בימים שלישי ורביעי לא צפויים שינויים במזג האויר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות. 1 day ago · מזכיר המדינה האמריקני לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84 חדשות 20 י״ב במרחשון ה׳תשפ״ב (18/10/2021) | 15:14

    פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה.

    פסטיבל קולנוע דרום 2021 יוצא לדרך בסינמטק שדרות: Sep 18, 2021 · ערוץ 7 > בעולם האנדרטה שמזעזעת את האמריקאים 660 אלף דגלים לבנים הוצבו בפארק הלאומי בוושינגטון, על מנת להציג לאזרחי ארהב את מספר המתים ממגפת הקורונה. מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. 1 day ago · מזכיר המדינה האמריקני לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84 חדשות 20 י״ב במרחשון ה׳תשפ״ב (18/10/2021) | 15:14 1 day ago · שר החוץ של ארהב לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84. 1 day ago · מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר קולין פאוול הלך לעולמו בגיל 84 מנגיף הקורונה. פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … כל העדכונים וחדשות בינלאומיות, מהמזרח התיכון, ארהב, אירופה ועוד מסביב לעולם. בימים שלישי ורביעי לא צפויים שינויים במזג האויר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות. היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. עמוד חדשות עולם של ישראל היום: 1 day ago · קולין פאוול, שר החוץ השחור הראשון של ארהב, מת היום (שני) לאחר שנדבק בקורונה. 2 days ago · מזג האוויר בימים הקרובים ייעשה הפכפך.

    פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … Sep 18, 2021 · ערוץ 7 > בעולם האנדרטה שמזעזעת את האמריקאים 660 אלף דגלים לבנים הוצבו בפארק הלאומי בוושינגטון, על מנת להציג לאזרחי ארהב את מספר המתים ממגפת הקורונה. פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה. 1 day ago · קולין פאוול, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו היום (ראשון) מנגיף הקורונה כשהוא בן 84. לדברי משפחתו, שפרסמה את דבר מותו בעמוד הפייסבוק שלו, הוא היה מחוסן:

    פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … תמונת ×
    תמונת ×"יום from col.org.il
    2 days ago · מזג האוויר בימים הקרובים ייעשה הפכפך. 1 day ago · שר החוץ של ארהב לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84. מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה. עמוד חדשות עולם של ישראל היום: כל העדכונים וחדשות בינלאומיות, מהמזרח התיכון, ארהב, אירופה ועוד מסביב לעולם. בימים שלישי ורביעי לא צפויים שינויים במזג האויר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות. היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה.

    1 day ago · מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר קולין פאוול הלך לעולמו בגיל 84 מנגיף הקורונה.

    1 day ago · מזכיר המדינה האמריקני לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84 חדשות 20 י״ב במרחשון ה׳תשפ״ב (18/10/2021) | 15:14 עמוד חדשות עולם של ישראל היום: 1 day ago · קולין פאוול, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו היום (ראשון) מנגיף הקורונה כשהוא בן 84. 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה. היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. לדברי משפחתו, שפרסמה את דבר מותו בעמוד הפייסבוק שלו, הוא היה מחוסן: פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה. פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … כל העדכונים וחדשות בינלאומיות, מהמזרח התיכון, ארהב, אירופה ועוד מסביב לעולם. Sep 18, 2021 · ערוץ 7 > בעולם האנדרטה שמזעזעת את האמריקאים 660 אלף דגלים לבנים הוצבו בפארק הלאומי בוושינגטון, על מנת להציג לאזרחי ארהב את מספר המתים ממגפת הקורונה. מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. 2 days ago · מזג האוויר בימים הקרובים ייעשה הפכפך. פסטיבל קולנוע דרום 2021 יוצא לדרך בסינמטק שדרות:

    היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. 1 day ago · קולין פאוול, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו היום (ראשון) מנגיף הקורונה כשהוא בן 84. עמוד חדשות עולם של ישראל היום: 2 days ago · מזג האוויר בימים הקרובים ייעשה הפכפך. 1 day ago · מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר קולין פאוול הלך לעולמו בגיל 84 מנגיף הקורונה.

    כל העדכונים וחדשות בינלאומיות, מהמזרח התיכון, ארהב, אירופה ועוד מסביב לעולם. טראמפ מוציא את ×
    טראמפ מוציא את ×"משמר ×"לאומי מוושינ×'טון: "×"כול תחת שליט×"" from www.ynet.co.il
    1 day ago · שר החוץ של ארהב לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84. 1 day ago · קולין פאוול, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו היום (ראשון) מנגיף הקורונה כשהוא בן 84. 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה. פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. לדברי משפחתו, שפרסמה את דבר מותו בעמוד הפייסבוק שלו, הוא היה מחוסן: בימים שלישי ורביעי לא צפויים שינויים במזג האויר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות. Sep 18, 2021 · ערוץ 7 > בעולם האנדרטה שמזעזעת את האמריקאים 660 אלף דגלים לבנים הוצבו בפארק הלאומי בוושינגטון, על מנת להציג לאזרחי ארהב את מספר המתים ממגפת הקורונה.

    פסטיבל קולנוע דרום 2021 יוצא לדרך בסינמטק שדרות:

    לדברי משפחתו, שפרסמה את דבר מותו בעמוד הפייסבוק שלו, הוא היה מחוסן: היום תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. כל העדכונים וחדשות בינלאומיות, מהמזרח התיכון, ארהב, אירופה ועוד מסביב לעולם. מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. פאוול כיהן כשר חוץ במהלך כהונתו הראשונה של הנשיא ג'ורג' בוש הבן בין … פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה. עמוד חדשות עולם של ישראל היום: 1 day ago · שר החוץ של ארהב לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84. 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה. בימים שלישי ורביעי לא צפויים שינויים במזג האויר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות. 1 day ago · מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר קולין פאוול הלך לעולמו בגיל 84 מנגיף הקורונה. 1 day ago · מזכיר המדינה האמריקני לשעבר קולין פאוול מת מקורונה בגיל 84 חדשות 20 י״ב במרחשון ה׳תשפ״ב (18/10/2021) | 15:14 1 day ago · קולין פאוול, שר החוץ השחור הראשון של ארהב, מת היום (שני) לאחר שנדבק בקורונה.

    קולין פאוול : ×"ר×' יצחק ×"ו×" ×'רוסמן - מפעלות ×"ר×' ×'רוסמן - 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה.. 1 day ago · קולין פאוול, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, הלך לעולמו היום (ראשון) מנגיף הקורונה כשהוא בן 84. פאוול, ששירת בממשלו של בוש הבן, היה יור המטות המשולבים השחור הראשון של ארהב, ופיקד על הצבא במהלך מלחמת המפרץ הראשונה. מחר תחול ירידה נוספת בטמפרטורות. 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה. בימים שלישי ורביעי לא צפויים שינויים במזג האויר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות.

    Belum ada Komentar untuk "קולין פאוול : הרב יצחק דוד גרוסמן - מפעלות הרב גרוסמן - 1 day ago · קולין פאוול, לשעבר שר החוץ והרמטכל של ארצות הברית, מת היום (שני) בגיל 84 בעקבות הסתבכות של מחלת קורונה."

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close